Asiakaspalautteet


-Mahtava hieronta! Aivan mieletön ammattilainen tekemässä työtään! Iso kiitos sekä suositus!

-Ihana ihminen, hyvä hieronta ja paljon mielenkiintoista uutta tietoa! KIITOS <3

-Rentouttavaa, kuten aina Tuulan hoidossa

-Kiitos Tuula! Ihan paras sokerointi taas tyttärelleni ja itsellenikin. Lämmin suositus❤️

-Mahtava kokemus jälleen!

-Mukava ja lämmin kohtaaminen sekä kauniit tilat tekivät hoidosta todella onnistuneen.

-Kasvohieronta oli rentouttava ja rauhoittava kokemus. Kulmien ja ripsien värjäys onnistui ja ne ovat taas huolitellun näköiset.

-Saamani hoito oli miellyttävää,kiitos siitä.

-Miellyttävää ja asiakaslähtöistä palvelua

-Ihana Tuula! Aina, niin mukava mennä:)

-Huikea ammattilainen. Kiitos!

-Asiantunteva ja aivan ihana, helposti lähestyttävä henkilökunta. Ihana tila jossa rauhallinen ja lämmin tunnelma. Hoito oli rauhoittava ja aivan mahtava kokemus. Vahva suositus kaikille.

-Kokonaisvaltainen, rentouttava ja täydellinen hoito.
Lämmin kiitos.

 -Oikein rentouttava hieronta, mutta ei kuitenkaan mitään hipsuttelua. Tuula otti sopivan napakasti, ja muutti heti voimakkuutta jos sanoin. Voisin tulla uudestaan :) 

 -Erittäin hyvä hieronta, mukavan napakka ja kokonaisvaltainen käsittely  

- Napakka ote. Tuula kuunteli hyvin toiveita


                                                    







Kirjoita tekstisi tähän...