Asiakaspalautteet
-Mahtava hieronta! Aivan mieletön ammattilainen tekemässä työtään! Iso kiitos sekä suositus!
-Ihana ihminen, hyvä hieronta ja paljon mielenkiintoista uutta tietoa! KIITOS <3
-Rentouttavaa, kuten aina Tuulan hoidossa
-Kiitos Tuula! Ihan paras sokerointi taas tyttärelleni ja itsellenikin. Lämmin suositus❤️
-Mahtava kokemus jälleen!
-Mukava ja lämmin kohtaaminen sekä kauniit tilat tekivät hoidosta todella onnistuneen.
-Kasvohieronta oli rentouttava ja rauhoittava kokemus. Kulmien ja ripsien värjäys onnistui ja ne ovat taas huolitellun näköiset.
-Saamani hoito oli miellyttävää,kiitos siitä.
-Miellyttävää ja asiakaslähtöistä palvelua
-Ihana Tuula! Aina, niin mukava mennä:)
-Huikea ammattilainen. Kiitos!
-Asiantunteva ja aivan ihana, helposti lähestyttävä henkilökunta. Ihana tila jossa rauhallinen ja lämmin tunnelma. Hoito oli rauhoittava ja aivan mahtava kokemus. Vahva suositus kaikille.
-Kokonaisvaltainen, rentouttava ja täydellinen hoito.
Lämmin kiitos.
-Oikein rentouttava hieronta, mutta ei kuitenkaan mitään hipsuttelua.
Tuula otti sopivan napakasti, ja muutti heti voimakkuutta jos sanoin.
Voisin tulla uudestaan :)
-Erittäin hyvä hieronta, mukavan napakka ja kokonaisvaltainen käsittely
- Napakka ote. Tuula kuunteli hyvin toiveita

Kirjoita tekstisi tähän...